Warszawskie Targi Sztuki
  • O targach
  • Aktualności
  • Wystawcy
  • Dla gości
  • Dla wystawców
  • Dla prasy
  • Partnerzy
  • Kontakt
  • English

Wszyscy wystawcy

nr: F07

F07. Galleria Vittoria

via Margutta 103, Rzym, Włochy
https://www.galleriavittoria.com/#

Galleria Vittoria to historyczna galeria sztuki współczesnej, działająca od 1974 roku przy Via Margutta w Rzymie. Założona przez kolekcjonera i marszanda Enrico Todiego, prowadzona obecnie przez Tizianę Todi, łączy tradycję z poszukiwaniami, promując zarówno uznanych, jak i wschodzących artystów włoskich oraz międzynarodowych. Jej program obejmuje malarstwo, rzeźbę, fotografię i instalacje, ze szczególnym naciskiem na dialog między językami artystycznymi i pokoleniami. Obecna na targach i projektach kulturalnych we Włoszech i za granicą, stanowi ważny punkt odniesienia dla odbiorców poszukujących sztuki łączącej historię z nowoczesnością.

Alina Picazio w 1994 roku ukończyła studia w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra sztuk pięknych w Pracowni Malarstwa prof. Rajmunda Ziemskiego. Równolegle zdobyła specjalizację na Wydziale Grafiki ASP w Pracowni Serigrafii pod kierownictwem prof. Henryka Chylińskiego. W 1996 roku otrzymała stypendium Ministra Kultury i studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Rzymie, w Pracowni Malarstwa prof. Alessandro Trottiego. W 2018 roku otrzymała Nagrodę Główną dla Artysty Zagranicznego 45. Premio Sulmona. W 2019 roku obroniła pracę doktorską na kierunku Sztuki Piękne, na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, pod kierunkiem prof. Wiesława Łuczaja. Jest autorką kilkudziesięciu wystaw indywidualnych, brała udział w ponad 70 wystawach zbiorowych. Jej prace znajdują się m.in. w Luciano Benetton Foundation Imago Mundi.

O mnie: Moja twórczość stanowi refleksję nad mechanizmami, które powodują, że zarówno osobiste, jak i zbiorowe historie rozpływają się i odradzają na nowo. Poprzez warstwowe kompozycje, łączące tradycyjne techniki malarskie z eksperymentem, kreuję wizualne metafory stopniowej erozji pamięci. Inspirację czerpię z fragmentów architektury miejskiej, które traktuję jak archeologiczne artefakty czasu — moje obrazy stają się tu swoistymi wykopaliskami doświadczania przemijania. Każda praca to uchwycony, efemeryczny moment, zawieszony pomiędzy obecnością a nieobecnością, widzialnością a przezroczystością, zbudowany przy pomocy technik przywołujących procesy fotograficznego wywoływania i rozpadu.

Wybrane wystawy indywidualne

2025 – „Lustra, okna korytarze”, Galeria 81 stopni, Warszawa
2024 – Czego nie widać, Żywa Galeria, Warszawa
2023 – Jak być niewidzialną, Galeria Stara Prochownia, kurator Tiziano M. Todi, Warszawa
2022 – Piana wspomnień, Galeria Goldenmark, kurator dr Artur Bartkiewicz, Olsztyn, Przejścia, Galeria im. Bolesława Biegasa, Ciechanów
2019 – Iter, Galleria Vittoria, kurator Tiziano M. Todi, Rzym
2017 – Środek czasu, Galeria Prom Kultury, Warszawa, Powtórzenia, Galeria 022, ZPAP, kurator Robert Żbikowski, Warszawa
2016 – Przejścia, Galeria Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (Ratusz), Warszawa, Ripetizioni, Polo Museale La Sapienza, Noc Muzeów, Rzym
2015 – Warszawa, Galeria Autograf, Warszawa
2007 – Magia przenośna, Galeria Delfiny, Warszawa
2006 – ArteIncontri, Włoski Instytut Kultury w Warszawie
2002 – Południe, Centrum Kultury Łowicka, Warszawa
1998 – Alitalia per l’Arte, Galeria „Cargo”, Nowy Jork
1996 – Interiors, Museo Laboratorio di Arte Contemporanea, kurator Marcella Cossu, Rzym, Przestrzeń zamknięta, Instytut Polski, Rzym
1995 – Wnętrza, Łódzki Dom Kultury, Łódź, Pittura, Art Gallery 102, Rzym
1994 – I quadri, Art Gallery 102, Rzym, Galleria Consorziale d’Arte A. Manunzio, Latina, Włochy

Wybrane wystawy zbiorowe

2024 – Architektonistki i architektoniści, Galeria Ł, kurator Łukasz Wawrynkiewicz, Warszawa; Co się zmieniło, Galeria Ł, Warszawa
2023 – It’s Time Rome – Aranceria St. Ignatio, Rzym; It’s Time Warsaw, Galeria Stara Prochownia, Warszawa; Premio Centro, VIII Esposizione Nazionale delle Arti contemporanee, Palazzo Chigi Albani, Soriano nel Cimino
2021 Mascherine della Vittoria – projekt i wystawa Galleria Vittoria
2020 – XLVII Premio Sulmona, Sulmona ; Sztuka w czasach zarazy. Preludium, Galeria Oranżeria, kurator prof. Małgorzata Wrześniak, Pałac w Jabłonnej; Kiodygresy2, Galeria Sztuki Amfiteatr, Ostróda
2019 – Claritas (ze Stanisławem Bajem i Sylwestrem Piędziejewskim), Venice Exhibition Gallery, Wenecja; Rospigliosi Art Prize, Palazzo Rospigliosi; Artyści z Włoch i nowe czasy, Prom Kultury, Warszawa; Degrees of Autonomy and Self Determination, New Fringe, Doncaster; Premio Sulmona 2019, Sulmona; Interdiscursive Non-Objective, Galeria Uniwersytecka, Cieszyn
2018 – 12 artisti polacchi e i tempi nuovi, Galeria Puls Arte Plus, Rzym; Helios, Galleria Vittoria, Rzym; XLV Rassegna internazionale d’arte contemporanea Premio Sulmona 2018, Sulmona; Join The Dots, Fondazione Benetton, Triest; Rospigliosi Art Prize, finał międzynarodowego konkursu, Palazzo Rospigliosi, Zagarolo; Narracje (wraz z Jolantą Caban, Przemkiem Stachowskim i Robertem Żbikowskim), tekst: Joanna Gordon, Galeria Akcent, Grudziądz; Panie kolego, Galeria Autograf, Warszawa

2017 – Rospigliosi Art Prize, Palazzo Rospigliosi Zagarolo, Włochy; Grid 5, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych UJK, Kielce; Corso Polonia, Instytut Polski, Rzym; Aliud Atist, Palazzo Sant’ Oreste; Kolory Mazowsza, Galeria 4 strony Świata, Pułtusk; Equilibrium (pozostali uczestnicy: Jolanta Caban, Przemko Stachowski, Robert Żbikowski), Galleria Vittoria, Rzym; Maestri del bisso della seta e del lino (pozostali uczestnicy: Tomasz Milanowski, Sylwester Piędziejewski, Chiara Vigo), Polo Museale La Sapienza, Rzym
2016 – We Were A Very Poor Jetset vol. 6, kurator Denis Brun, Galerie ÉdOÙard Paradis, Marsylia; Miejskie historie, Galeria Autograf, Warszawa; Odmiana przez przypadki, Galeria XS Instytut Sztuk Pięknych UJK, Kielce
2013 – Zaufaj: czyż płatki kwiatów nie sypią się w dół jak trzeba, Galeria Autograf, Warszawa
2009 – Inne spojrzenie, Galeria Autograf, Warszawa
2008 – Wietrzenie obrazów, Galeria Lufcik ZPAP, Warszawa; Wspomnienie pracowni prof. Rajmunda Ziemskiego, Oficyna malarska, Warszawa
2005 – Między emocją a rozumem, SARP, Warszawa
2003 – Un mondo di immagini per chi immagina il mondo, Giffoni Valle Piana
2000 – Grands et jeunes d’aujourd’hui, Paryż
1998 – Sylwia Caban, Małgorzata Penczonek, Alina Picazio, Małgorzata Kobus, Galeria Lufcik (ZPAP), Warszawa
1997 – L’Arte a Roma – Rassegna di Arte Contemporanea, Rzym
1994 – Promocje’94, Państwowa Galeria Sztuki BWA, Legnica

Sylwester Piedziejewski (ur. w Gostyninie, 1966 r.). W 1994 roku obronił dyplom z wyróżnieniem rektorskim w pracowni prof. Rajmunda Ziemskiego oraz aneks do dyplomu w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego pod kierunkiem dr. Edwarda Tarkowskiego.

Trzy lata później wrócił na Uczelnię w roli asystenta w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego a w 2009 roku – adiunkta. Obecnie doktor habilitowany i wykładowca w tej pracowni. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem, malarstwem ściennym, konserwacją i renowacją polichromii obiektów zabytkowych i współczesnych.

Jego prace można oglądać na wystawach indywidualnych i zbiorowych w Polsce i na świecie, m.in. w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Zakopanem, Nowym Sączu czy w Guadalupe w Meksyku, Monselice w Padwie, Bardejov w Słowacji i w Rzymie we Włoszech.

Organizator krajowych i międzynarodowych spotkań, plenerów, prelekcji, wykładów dotyczących zagadnień technik ściennych, malarstwa sztalugowego i rysunku. Konsultant i współautor renowacji sztandarowych dla polskiej kultury i sztuki dzieł malarstwa ściennego m.in. polichromii w świątyniach w Brochowie i w Żyrardowie, w Bazylice Katedralnej pw. św. Zygmunta w Płocku czy malarstwa ściennego i monumentalnego fryzu Droga w technice sgraffita w kościele parafialnym p.w. Matki Boskiej Królowej Męczenników w Bydgoszczy. Uczestniczył w pracach konserwatorskich w Tell Amarna (Syria). Kurator wystaw rysunku i malarstwa. Organizuje krajowe i międzynarodowe plenery oraz warsztaty m.in. w Luszynie i Gostyninie oraz w Hildesheim w Niemczech. Autor elementów malarskich scenografii do przedstawienia operowego W.A. Mozarta Thamos King of Egypt dla Opera Circle Cleveland w Stanach Zjedoczonych. Autor kilkudziesięciu projektów i całościowych realizacji dekoracji malarstwa ściennego obiektów użyteczności publicznej w kraju i za granicą m.in. dla: szkoły w Facen di Pedavena czy na Piazza San Giorgio w Treglio we Włoszech.

Obrazy Sylwestra Piędziejewskiego wykonane na różnych podłożach ukazują, jak sam podkreśla w swojej pracy habilitacyjnej, jego zainteresowanie przestrzenią malarską, formą, kolorem i światłem. Od początku świadomego malowania fascynują go relacje barwne pomiędzy nakładaną farbą, strukturą śladu pędzla i szpachli malarskiej. Skupia się na określaniu znaku malarskiego, na zróżnicowaniu materii oraz przekazie treści poprzez formę, symbol i kształt. Wielokrotnie podchodzi do powierzchni obrazu, zagęszcza kolor i powłokę malarską. Obraz staje się zapisem procesu malowania jako ważnego powodu powstania dzieła.

Plamy czy kształty w jego obrazach przywołują symbole, które są dla niego ważne. Stara się je umieszczać w obrazach jako pewnego typu fundament wynikający z autorskich przemyśleń, z ostatnio przeczytanego wiersza czy zainspirowania się jakimś utworem muzycznym lub zjawiskiem atmosferycznym. Nawet jeśli nie jest to wystarczająco czytelne dla odbiorców, chce, aby obraz zawierał „źródło” – początek swego powstania.

 

 

 

Alina Picazio

Alina Picazio

Alina Picazio

Sylwester Piedziejewski

Sylwester Piedziejewski

Sylwester Piedziejewski

via Margutta 103, Rzym, Włochy
https://www.galleriavittoria.com/#

nr: F07

F07. Galleria Vittoria

Galleria Vittoria to historyczna galeria sztuki współczesnej, działająca od 1974 roku przy Via Margutta w Rzymie. Założona przez kolekcjonera i marszanda Enrico Todiego, prowadzona obecnie przez Tizianę Todi, łączy tradycję z poszukiwaniami, promując zarówno uznanych, jak i wschodzących artystów włoskich oraz międzynarodowych. Jej program obejmuje malarstwo, rzeźbę, fotografię i instalacje, ze szczególnym naciskiem na dialog między językami artystycznymi i pokoleniami. Obecna na targach i projektach kulturalnych we Włoszech i za granicą, stanowi ważny punkt odniesienia dla odbiorców poszukujących sztuki łączącej historię z nowoczesnością.

Alina Picazio w 1994 roku ukończyła studia w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra sztuk pięknych w Pracowni Malarstwa prof. Rajmunda Ziemskiego. Równolegle zdobyła specjalizację na Wydziale Grafiki ASP w Pracowni Serigrafii pod kierownictwem prof. Henryka Chylińskiego. W 1996 roku otrzymała stypendium Ministra Kultury i studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Rzymie, w Pracowni Malarstwa prof. Alessandro Trottiego. W 2018 roku otrzymała Nagrodę Główną dla Artysty Zagranicznego 45. Premio Sulmona. W 2019 roku obroniła pracę doktorską na kierunku Sztuki Piękne, na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, pod kierunkiem prof. Wiesława Łuczaja. Jest autorką kilkudziesięciu wystaw indywidualnych, brała udział w ponad 70 wystawach zbiorowych. Jej prace znajdują się m.in. w Luciano Benetton Foundation Imago Mundi.

O mnie: Moja twórczość stanowi refleksję nad mechanizmami, które powodują, że zarówno osobiste, jak i zbiorowe historie rozpływają się i odradzają na nowo. Poprzez warstwowe kompozycje, łączące tradycyjne techniki malarskie z eksperymentem, kreuję wizualne metafory stopniowej erozji pamięci. Inspirację czerpię z fragmentów architektury miejskiej, które traktuję jak archeologiczne artefakty czasu — moje obrazy stają się tu swoistymi wykopaliskami doświadczania przemijania. Każda praca to uchwycony, efemeryczny moment, zawieszony pomiędzy obecnością a nieobecnością, widzialnością a przezroczystością, zbudowany przy pomocy technik przywołujących procesy fotograficznego wywoływania i rozpadu.

Wybrane wystawy indywidualne

2025 – „Lustra, okna korytarze”, Galeria 81 stopni, Warszawa
2024 – Czego nie widać, Żywa Galeria, Warszawa
2023 – Jak być niewidzialną, Galeria Stara Prochownia, kurator Tiziano M. Todi, Warszawa
2022 – Piana wspomnień, Galeria Goldenmark, kurator dr Artur Bartkiewicz, Olsztyn, Przejścia, Galeria im. Bolesława Biegasa, Ciechanów
2019 – Iter, Galleria Vittoria, kurator Tiziano M. Todi, Rzym
2017 – Środek czasu, Galeria Prom Kultury, Warszawa, Powtórzenia, Galeria 022, ZPAP, kurator Robert Żbikowski, Warszawa
2016 – Przejścia, Galeria Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (Ratusz), Warszawa, Ripetizioni, Polo Museale La Sapienza, Noc Muzeów, Rzym
2015 – Warszawa, Galeria Autograf, Warszawa
2007 – Magia przenośna, Galeria Delfiny, Warszawa
2006 – ArteIncontri, Włoski Instytut Kultury w Warszawie
2002 – Południe, Centrum Kultury Łowicka, Warszawa
1998 – Alitalia per l’Arte, Galeria „Cargo”, Nowy Jork
1996 – Interiors, Museo Laboratorio di Arte Contemporanea, kurator Marcella Cossu, Rzym, Przestrzeń zamknięta, Instytut Polski, Rzym
1995 – Wnętrza, Łódzki Dom Kultury, Łódź, Pittura, Art Gallery 102, Rzym
1994 – I quadri, Art Gallery 102, Rzym, Galleria Consorziale d’Arte A. Manunzio, Latina, Włochy

Wybrane wystawy zbiorowe

2024 – Architektonistki i architektoniści, Galeria Ł, kurator Łukasz Wawrynkiewicz, Warszawa; Co się zmieniło, Galeria Ł, Warszawa
2023 – It’s Time Rome – Aranceria St. Ignatio, Rzym; It’s Time Warsaw, Galeria Stara Prochownia, Warszawa; Premio Centro, VIII Esposizione Nazionale delle Arti contemporanee, Palazzo Chigi Albani, Soriano nel Cimino
2021 Mascherine della Vittoria – projekt i wystawa Galleria Vittoria
2020 – XLVII Premio Sulmona, Sulmona ; Sztuka w czasach zarazy. Preludium, Galeria Oranżeria, kurator prof. Małgorzata Wrześniak, Pałac w Jabłonnej; Kiodygresy2, Galeria Sztuki Amfiteatr, Ostróda
2019 – Claritas (ze Stanisławem Bajem i Sylwestrem Piędziejewskim), Venice Exhibition Gallery, Wenecja; Rospigliosi Art Prize, Palazzo Rospigliosi; Artyści z Włoch i nowe czasy, Prom Kultury, Warszawa; Degrees of Autonomy and Self Determination, New Fringe, Doncaster; Premio Sulmona 2019, Sulmona; Interdiscursive Non-Objective, Galeria Uniwersytecka, Cieszyn
2018 – 12 artisti polacchi e i tempi nuovi, Galeria Puls Arte Plus, Rzym; Helios, Galleria Vittoria, Rzym; XLV Rassegna internazionale d’arte contemporanea Premio Sulmona 2018, Sulmona; Join The Dots, Fondazione Benetton, Triest; Rospigliosi Art Prize, finał międzynarodowego konkursu, Palazzo Rospigliosi, Zagarolo; Narracje (wraz z Jolantą Caban, Przemkiem Stachowskim i Robertem Żbikowskim), tekst: Joanna Gordon, Galeria Akcent, Grudziądz; Panie kolego, Galeria Autograf, Warszawa

2017 – Rospigliosi Art Prize, Palazzo Rospigliosi Zagarolo, Włochy; Grid 5, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych UJK, Kielce; Corso Polonia, Instytut Polski, Rzym; Aliud Atist, Palazzo Sant’ Oreste; Kolory Mazowsza, Galeria 4 strony Świata, Pułtusk; Equilibrium (pozostali uczestnicy: Jolanta Caban, Przemko Stachowski, Robert Żbikowski), Galleria Vittoria, Rzym; Maestri del bisso della seta e del lino (pozostali uczestnicy: Tomasz Milanowski, Sylwester Piędziejewski, Chiara Vigo), Polo Museale La Sapienza, Rzym
2016 – We Were A Very Poor Jetset vol. 6, kurator Denis Brun, Galerie ÉdOÙard Paradis, Marsylia; Miejskie historie, Galeria Autograf, Warszawa; Odmiana przez przypadki, Galeria XS Instytut Sztuk Pięknych UJK, Kielce
2013 – Zaufaj: czyż płatki kwiatów nie sypią się w dół jak trzeba, Galeria Autograf, Warszawa
2009 – Inne spojrzenie, Galeria Autograf, Warszawa
2008 – Wietrzenie obrazów, Galeria Lufcik ZPAP, Warszawa; Wspomnienie pracowni prof. Rajmunda Ziemskiego, Oficyna malarska, Warszawa
2005 – Między emocją a rozumem, SARP, Warszawa
2003 – Un mondo di immagini per chi immagina il mondo, Giffoni Valle Piana
2000 – Grands et jeunes d’aujourd’hui, Paryż
1998 – Sylwia Caban, Małgorzata Penczonek, Alina Picazio, Małgorzata Kobus, Galeria Lufcik (ZPAP), Warszawa
1997 – L’Arte a Roma – Rassegna di Arte Contemporanea, Rzym
1994 – Promocje’94, Państwowa Galeria Sztuki BWA, Legnica

Sylwester Piedziejewski (ur. w Gostyninie, 1966 r.). W 1994 roku obronił dyplom z wyróżnieniem rektorskim w pracowni prof. Rajmunda Ziemskiego oraz aneks do dyplomu w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego pod kierunkiem dr. Edwarda Tarkowskiego.

Trzy lata później wrócił na Uczelnię w roli asystenta w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego a w 2009 roku – adiunkta. Obecnie doktor habilitowany i wykładowca w tej pracowni. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem, malarstwem ściennym, konserwacją i renowacją polichromii obiektów zabytkowych i współczesnych.

Jego prace można oglądać na wystawach indywidualnych i zbiorowych w Polsce i na świecie, m.in. w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Zakopanem, Nowym Sączu czy w Guadalupe w Meksyku, Monselice w Padwie, Bardejov w Słowacji i w Rzymie we Włoszech.

Organizator krajowych i międzynarodowych spotkań, plenerów, prelekcji, wykładów dotyczących zagadnień technik ściennych, malarstwa sztalugowego i rysunku. Konsultant i współautor renowacji sztandarowych dla polskiej kultury i sztuki dzieł malarstwa ściennego m.in. polichromii w świątyniach w Brochowie i w Żyrardowie, w Bazylice Katedralnej pw. św. Zygmunta w Płocku czy malarstwa ściennego i monumentalnego fryzu Droga w technice sgraffita w kościele parafialnym p.w. Matki Boskiej Królowej Męczenników w Bydgoszczy. Uczestniczył w pracach konserwatorskich w Tell Amarna (Syria). Kurator wystaw rysunku i malarstwa. Organizuje krajowe i międzynarodowe plenery oraz warsztaty m.in. w Luszynie i Gostyninie oraz w Hildesheim w Niemczech. Autor elementów malarskich scenografii do przedstawienia operowego W.A. Mozarta Thamos King of Egypt dla Opera Circle Cleveland w Stanach Zjedoczonych. Autor kilkudziesięciu projektów i całościowych realizacji dekoracji malarstwa ściennego obiektów użyteczności publicznej w kraju i za granicą m.in. dla: szkoły w Facen di Pedavena czy na Piazza San Giorgio w Treglio we Włoszech.

Obrazy Sylwestra Piędziejewskiego wykonane na różnych podłożach ukazują, jak sam podkreśla w swojej pracy habilitacyjnej, jego zainteresowanie przestrzenią malarską, formą, kolorem i światłem. Od początku świadomego malowania fascynują go relacje barwne pomiędzy nakładaną farbą, strukturą śladu pędzla i szpachli malarskiej. Skupia się na określaniu znaku malarskiego, na zróżnicowaniu materii oraz przekazie treści poprzez formę, symbol i kształt. Wielokrotnie podchodzi do powierzchni obrazu, zagęszcza kolor i powłokę malarską. Obraz staje się zapisem procesu malowania jako ważnego powodu powstania dzieła.

Plamy czy kształty w jego obrazach przywołują symbole, które są dla niego ważne. Stara się je umieszczać w obrazach jako pewnego typu fundament wynikający z autorskich przemyśleń, z ostatnio przeczytanego wiersza czy zainspirowania się jakimś utworem muzycznym lub zjawiskiem atmosferycznym. Nawet jeśli nie jest to wystarczająco czytelne dla odbiorców, chce, aby obraz zawierał „źródło” – początek swego powstania.

 

 

 


Piazza del Popolo - acrilico su tela, 30x40 cm, 2020


Ottobre a Roma Sud - acrilico su tela, 30x40 cm, 2022


Garbatella 1 - acrilico su carta su tela, 30x40 cm, 2025

Alina Picazio
Portal - collage i akryl na płótnie - 70x80 cm

Alina Picazio
81 stopni

Alina Picazio
Portal Rzym - grafika i akryl na płótnie - 15x20 cm

Sylwester Piedziejewski
Przenikania, 2024, akryl, płótno, 100 x 130 cm

Sylwester Piedziejewski
Pejzaż, 2025, akryl, płótno, 100 x 80 cm

Sylwester Piedziejewski
Pejzaż, 2024, akryl, płótno, 140 x 90 cm

pobierz mapę

Nawigacja wpisu

F06. Galeria Wiele Sztuki
F11. Grafiteria.pl – stare grafiki, plakaty i akwarele

          

Dowiedz się więcej

Godziny otwarcia

Piątek 19:00-22:00 VIP preview

Sobota 11:00-20:00

Niedziela 11:00-19:00

Jak dojechać: EXPO XXI

Autobusy: PKP Wola: 105, 109, 178, 255

136, 186, 414, 523
(5 min piechotą ul. Bema)
ul. Kolejowa : 103

Szybkie linki

O targach

Dla wystawców

Dla prasy

Kontakt

Aktualności

Partner wydarzenia

Zaplanuj wizytę

Dla gości

Program

Bilety

Wystawcy

Dojazd

Dla przyjezdnych

Restauracje

Hotele

Kontakt

info@warszawskietargisztuki.pl

+48 669111109

www.warszawskietargisztuki.pl

Organizator

Partner

Patroni medialni